متن های فاز غم

متن هایی زیبا گذاشته خواخد شد

متن های فاز غم

متن هایی زیبا گذاشته خواخد شد

کلمات کلیدی
يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

وجود فرا زمینی ها

 انسان های فضایی ,  نشانه های موجودات فضایی,  اثبات زندگی فرازمینی ها, نشانه های وجود تکنولوژی و ارتباط با فرازمینی ها در دوران باستان , وجود زندگی در آسمان ها ودیگر سیارات , وجود نشانه های حیات در سیارات و کهکان های دیگر, مشاهدات و اسناد ناسا بر وجود حیات و موجودات فضایی , انسان فضایی , آدم فضایی ها واثبات فرازمینی ها, مشاهده سفینه آپولو ۱۱ وجود فرازمینی هارا اثبات میکند,  برخورد آدم فضایی ها با انسانها,نشانه های بشقاب پرنده ها , حیات در فضا ,ارتباط با موجودات فضایی فرازمینی ها, ماهیت انسان های فضایی, مکان وفضا در ارتباط با انسان های فضایی, نشانه های موجودات فضایی با انسان های ماقبل تاریخ, شواهد بیگانگان فضایی, ارتباط ناسا با فرازمینی ها,

..

بیگانه‌ها، فرازمینی‌ها، موجودات فضایی. از ما بهتران. اسم‌شان را هر چه که می‌خواهید بگذارید اما اگر فکر می‌کنید صحبت کردن در موردشان احمقانه و کودکانه است، بد نیست نگاهی به شواهد وجود آن‌ها بکنید تا نظرتان عوض شود. اگر جستجو کنید خواهید دید که نشانه‌های وجود فضایی ها از نشانه‌های وجود ویندوز ۱۰ بیشتر است. این مطلب را بخوانید تا بدانید که فضایی‌ها ممکن است کجاها ردی از خود به جا گذاشته‌ باشند:

– مشاهدات سفینه‌ی آپولو ۱۱

MoonMission

بگذارید با ناسا شروع کنیم. فضانوردانی که در سفینه‌ی آپولو ۱۱ بودند چیزهای عجیبی از یک شیء پرنده ناشناخته گزارش کردند که در نزدیکی آن‌ها پرواز می‌کرد. ابتدا آن‌ها تصور کردند که این شیء پرنده راکت S4B است که از سفینه جدا شده، اما بعد از این‌که متوجه شدند این شیء عجیب در فاصله ۶۰۰۰ مایلی آن‌ها پرواز می‌کند شاخ در آوردند. تا به امروز، هیچ یک از دانشمندان رده بالا و کارکشته‌ی ناسا نتوانسته‌اند هیچ توضیح محکمه پسندی ارائه بدهند مبنی بر این‌که آن شیء چه بود. حتی باز آلدرین معروف که در این مأموریت حضور داشت هم اعتراف کرده چیزی به چشم خود دیده که تا به حال نظیرش را ندیده بوده. (اسم باز آلدرین از مجموعه کارتون‌های داستان اسباب بازی‌ها به گوش‌تان آشناست).

Buzz

این که چیزی نبود. ادامه مطلب را بخوانید تا مدارک و شواهد بسیار جالب‌تری از حضور موجودات فضایی را ببینید.

- نشانه‌هایی از وجود تکنولوژی در تاریخ باستان

Hyrogliph-Alien

هیروگلیف زبان نوشتاریِ مصری‌های باستان بوده است. آن‎ها به جای این‌که با استفاده از کلمات معانی را به همدیگر انتقال بدهند از اشکال و نمادها استفاده می‌کردند. هیروگلیف‌های از مصر باستان به‎جا مانده (اعتبار آن‌ها به تأیید رسیده است) که در کمال تعجب تصاویری از هلیکوپتر، زیردریایی، قایق و هواپیمای جت را نشان می‌دهد. خیلی‌ها بر این باورند که این تصاویر ثابت می‌کند موجودات فضایی چند هزار سال پیش با استفاده از تکنولوژی پیشرفته خود بر روی مصر فرود آمدند و مصریان باستان برای انتقال این داستان به نسل‌های بعد این تصاویر را کشیده‌اند.

Ancient-Aliens
اگر فکر می‌کنید امروز چیز جالب‌تری از این تصاویر باستانی پیدا نخواهید کرد بد جوری در اشتباه هستید. مورد بعدی مقاله را بخوانید تا غرق در شگفتی شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی